trettioåttonde veckan

Förra helgen hade jag en känsla av att jag glömt något. Igår kom jag på att jag ju glömde att göra en vecko-resumé. Aja, jag kompenserade ju med många inlägg!

Veckans bästa: att göra delfindyk och handstans i turkost vatten i tisdags

 
 

näst bästa: att jag trots att jag var på 18 meters djup tog ut munstycket i några sekunder, att fyllde cyklopet med vatten och blåste bort det, simmade genom ett vrak, simmade genom en ”skorsten” av klippor (först var det mörkt, men när röret svängde och ställde sig lodrätt nådde ljuspelaren mig och det var så galet vackert), att göra okej-tecknet under vattnet och känna att jag hade kontroll på allt, att jag förför bara kunde njuta. Nu har jag dykarcertifikat!

sämsta: migrän i söndags

veckans bedrift: *skryt*- dykningsinstruktören frågade mig om jag var ”härifrån”

 
 

 

Veckan som gick | |
#1 - - Cristina:

La vie est belle!

Upp