blanketter, bidrag, intyg

För en vecka sen fick jag sommarlov på riktigt, jag tog mitt körkort och sommarens mission är nu avklarat.  Fram tills förra veckan har jag inte hunnit fundera så mycket på Frankrike eftersom jag varit så fokuserad på uppkörningen och teoriprovet. Men jag klarade det och kan nu blicka framåt. Igår fixade jag till exempel med blanketter, bidrag och intyg. Packningen kommer jag att vänta några veckor till med, men annars känns det som att jag är påväg nu. Eftersom det är så mycket som ska fixas innan avfärd har vi börjat prata mer om min resa här hemma. Vi pratar om den här bloggen och hur den ska användas, om när min syster ska komma och hälsa på, om hur vi ska hålla kontakten och om hur betalningar ska ske. Jag är påväg nu, även om det känns motigt och svårt.

Livet långt från dig | | Kommentera |
Upp