la Plage

I onsdags fyllde Pauline 18 år. Igår firade vi henne på restarurang vd havet i Toulon. Vi åt pizza och drack rosé (eftersom jag körde smuttade jag bara) och till efterrätt åt vi tarte au citron. Godaste efterrätten jag någonsin ätit tror jag. Vid midnatt kom det folk till baren. Folk som varit på rugbymatch på kvällen och nu skulle ut och festa. Musiken kom igång och vi dansade. Jag insåg då hur mycket jag saknat att dansa. Jag insåg också att de var första gången på väldigt länge jag var mig själv till 100%. Jag tror att de andra (Pauline, Laureline, Paulines kompis Lola och två killkompisar till Lola) såg det. Och jag hoppas att det kan förändra saker till det bättre för mig.
 
 
Just nu hade jag velat prata mer er, mina kompisar, om kvällen. Så som vi alltid gör dagen efter en fest eller middag. Om vad som hände, om vem som gjorde vad, om vem vi stör oss på. 
Livet långt från dig | | 2 kommentarer |
Upp